W trakcie trasy samochodem do pracy silnik grzeje się bardziej, aniżeli kiedykolwiek przedtem? Zauważyłeś, że rury wydechowej wydostają się mleczne spaliny. Te objawy świadczą o awarii silnika.
Co mogło się zepsuć? Powyższe objawy wskazują, że wypaliła się uszczelka pod głowicą. Mimo iż uszczelka wykonana jest z kilku warstw kompozytów, jednak nie jest wieczna, a ciągle wystawiona jest na duże ciśnienie oraz wysoka temperatura i to tylko przyspiesza proces niszczenia
uszczelki pod głowicą.
Kiedy więc dostrzeżesz niepokojące sygnały to
wymiana uszczelki pod głowicą musi zostać wykonana jak najszybciej, aby nie doszło do przegrzania silnika i dalszych uszkodzeń.
Taką naprawę (wymianę uszczelki pod głowicą) wykonujemy w zakładzie Evolution Service od 19 lat , używając jedynie zalecenia producenta samochodu. Jednakże zanim zaczniemy rozbierać silnik na początku przeprowadzimy
badanie na obecność tlenku węgla w cieczy chłodzącej .
Przy wymienię uszczelki pod głowicą musimy liczyć się z dodatkowymi kosztami, gdyż dodatkowo wykonuje się: wymianę uszczelki pod pokrywą zaworów, planowanie głowicy, wymianę paska rozrządu, wymianę oleju oraz filtra . Nie czekaj do ostatniej chwili, aż zepsuje się cały silnik, zadzwoń teraz do nas i umów się na diagnostykę silnika.